چگونگی انعقاد قرارداد با تالار عروسی (۲)

دقت نمائید که در قرارداد خدمات عروسی فی مابین شما و تالار اطلاعات زیر بصورت دقیق ذکر شود ( بسیاری از این اطلاعات در فرمت های قراردادهای تشریفات عروسی تالارها وجود دارد و شما می توانید بقیه موارد را در صورت عدم وجود در متن قرارداد خدمات مجالس ، با توجه به این راهنما در هر دو نسخه قید کنید) :
– تاریخ عقد قرارداد تشریفات مجالس (در بالای سربرگ قرارداد آمده است)
– شماره قرارداد ( در بالای سربرگ قرارداد آمده است)
– اطلاعات طرفین قرارداد خدمات عروسی : در این قسمت می بایست این اطلاعات در خصوص تالار ذکر شود ( نام تالار پذیرایی ، نام سالن های بخصوص آن تالار در صورت داشتن چندین سالن، شماره ثبت ، کد اقتصادی ، آدرس دقیق محل برگزاری جشن، تلفن ، فاکس ، نام مدیر تالار ، نام پدر ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه، شماره ملی ، آدرس)
– روز و تاریخ جشن
– ساعت شروع و خاتمه برگزاری جشن، به علاوه زمان در نظر گرفته شده برای چیدمان قبل جشن و نظافت و جمع آوری بعد از جشن
– تعداد میهمانان
– هزینه ورودی تالار
– هزینه به ازاء هر نفر
– پارکینگ و تعداد پارکینگ در اختیار شما ( حداقل به تعداد یک سوم میهمانان شما)
– اطلاع از وجود برق اضطراری
– عاقد برای خطبه عقد (در صورت داشتن مراسم عقد)
– هزینه های جانبی ( ذکر این هزینه ها در قرارداد ضروری است ، هزینه هایی همچون بادکنک آرایی ، مشعل آرایی و آتش بازی ، اتاق عقد ، عاقد ، مالیات بر ارزش افزوده ، حق خدمات )
– سیستم صوتی ، افکت های نورپردازی، هماهنگی نور و صدا تشریفات عروسی
– شرح پذیرایی با جزئیات کامل که شامل موارد زیر می باشد :
۱٫ مشخص بودن منوی شام با درج توضیحات کامل و تعداد میهمانان ( مثلا ” اگر شما باقالی پلو با گوشت سفارش داده اید، باید در قرارداد مشخص شود که برنج مورد استفاده چه نوع برنجی است و میزان گوشت مصرفی برای هر شخص چه وزنی دارد ، وصف مواد مصرفی برای منوی شام کمک به اثبات عدم ایفای تعهد طرف تالار میکند)
۲٫ منوی پذیرایی میوه و تعداد میهمانان (وصف کیفیت میوه)
۳٫ منوی پذیرائی شیرینی و تعداد میهمانان
۴٫ منوی پذیرایی نوشیدنی و تعداد میهمانان (وصف نوع نوشیدنی)
۵٫ ساعت سرو غذا
۶٫ حسن رفتار کادر اجرایی و عدم تکدی گری
۷٫ پوشش و نظم کادر اجرایی


– ثلث کل مبلغ تالار برای خدمات مجالس، بعنوان بیعانه از طرف شما به تالار پرداخت می شود که می بایست این بیعانه در قرارداد درج شود.
– یک سوم دیگر از مبلغ می بایست یک هفته یا ۱۰ روز قبل از برگزاری مراسم به تالار پرداخت شود، دقت فرمائید یک سوم نهایی را می بایست در انتهای برگزاری مراسم و پس از اینکه همه مفاد قرارداد توسط تالار بصورت کامل انجام شد، پرداخت کنید، این مبلغ در واقع برای حُسن انجام کار تالار می باشد. این بند حُسن انجام کار را در قرارداد ذکر کنید، در قسمت دوم این مطلب در ادامه می توانید این بند قرارداد را ببینید.

– اگر تالار انتخابی شما از لحاظ پیدا کردن موقعیت مکانی ، پیچیده و مشکل است، تالار می بایست کروکی یا نقشه تالار را در قالب کارت هایی آماده در اختیار شما قرار دهد تا شما نیز همراه با کارت های دعوت در اختیار میهمان هایتان قرار دهید.

– از قدیم معمولاً مرسوم است که بر سر عروس و داماد، گل، پول ، کاغذ رنگی و نقل می ریزند ، بعضی از سالن های پذیرایی این اجازه را به شما نمی دهند پس بهتر است قبل از بستن قرارداد خدمات مجالس این سوال را هم بپرسید که در روز مراسم، هزینه نظافت اضافه متقبل نشوید.

– تست غذای تالار عروسی: یکی از مهم ترین نکات عروسی، غذای شب تشریفات عروسی  آن می باشد. قبل از عقد قرارداد از مدیر تالار پذیرایی در خصوص تست غذا حتماً سوال بفرمائید و در یکی از مراسم زنده ای که در این تالار برگزار می شود برای تست غذا تشریف ببرید. در قسمت دوم این مطلب در ادامه می توانید این بند قرارداد را ببینید.

به نقل از نوعروس

اخبار مرتبط

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسنه مطلب :   مقالات
  •   تاریخ انتشار :  ۱۳۹۶/۰۲/۳۰